Spännande värre…

Standard

Nu har jag tagit farväl av Silfverbielke och får försöka klara mig utan att ha Sauk i öronen mest hela tiden. Dags för ny bok, Tisdagsklubben.
Det är en berättelse om att befinna sig i övre medelåldern, när man hamnat i invanda relationer som inte så lätt låter sig förändras eller brytas upp. Men det är också en roman om svåra livsval och om att bli galet härligt förälskad – oavsett hur gammal man är.
Ska hon våga bejaka sina innersta önskningar och sätta sin trygga tillvaro på spel? Eller ska hon acceptera att alla drömmar inte slår in, särskilt inte efter sextio, och i stället vara nöjd med det hon faktiskt har?

Jag gillar att läsa om kvinnor som vågar, kvinnor som drömmer, kvinnor som tänker. Nu vet jag ju inte än om hon törs, men hon är åtminstone på väg. Spännande!

IMG_0258

 

6 responses »

  1. Åh, Anna Fredriksson skriver verkligen bra. Jag har läst hennes andra böcker men den här har jag fortfarande att se fram emot. Önskar trevlig läsning!

    • Men så kul, för mig är det precis tvärt om. Jag har inte läst hennes tidigare böcker utan gick direkt på den här. Fick den rekommenderad och hittills verkar det lovande! 🙂
      Tack.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

