Pigg, piggare…

Standard

Nu märks det i både kropp och knopp att järnvärdena är på väg upp. Jag känner mig mycket piggare när jag vaknar, fast vakna vid halv fem är kanske lite väl tidigt när jag kan sova till sex. 20151222_110327_resized

Jag till och med var glad och ylade sjöng där hemma … och DET är inget jag brukar ägna mina morgnar åt. Tvärt om, jag är av den tysta buttra typen och vill helst inte prata innan kaffet. Men som sagt, nu har jag fyllt på med en massa godheter och då blir saker och ting annorlunda.

Jag känner mig inte ens särskilt bekymrad och folks dumheter får mig inte ur balans ett dugg. shit

Jag är Ironwoman och det märks!

 

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

