Utan rutiner…

Standard

…kan man inte vara spontan…

Söndag, tidig morgon, vaknar och är ovanligt pigg och vaken. Tack järninfusioner för det.
Sitter och sippar kaffe, svarar på mail, mår bra, hälsar på hos bloggvännerna, planerar veckan, planerar dagen.

Idag är det inte mer än runt sex grader kallt så idag kan jag röra mig ute utan att frysa lungorna ur mig. Så jag tänker passa på och ge mig ut en sväng… Kan fortfarande inte träna och jag håller på att gå av på mitten av leda.

Men först, frulle!

20160107_094954

Nä, det här är inte min frullegröt utan mitt pålågg. Avocadoröra FTW!

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

