Fredag förmiddag…

Standard

Började min fredag på bästaste sätt genom att åka ner till Creative Zone och låta Åsa sätta saxen i mitt hår. Blev både frippad, rakad och flätad.

 

Å eftersom en av de tre som har Skullshop, där man handlar apläckra saker, inte bara är skullshopare utan en av mina frissor fick jag min nya plånka levererad i handen.


Jäklar så snygg den är… Den ska jag lufta ikväll när jag ska ut på lokal och träffa Sannapuddingen.

En bra början av en fredag som bara kommer att bli än bättre.

Det roar mig!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

