Stjärnorna…

Standard

Tack SVT-play som gör att jag kan se sånt jag tidigare missat. Som Morgans dag på slottet. Herre jävlar vilken resa han gjort, vilka berättelser och inte minst, vilken människa! Man måste bara gilla honom.

Tidigare gillade jag Claire också. I synnerhet efter att jag sett hennes dag på slottet. Hon hade också en makalös berättelse att berätta. En uppväxt, ett öde som man inte önskar något barn. Men hon hade tydligen inte fått nog trots att hon hade haft sin dag för fasen så hon la sig i Morgans samtal. Försökte styra och ställa och var rent oförskämd.

Nä, henne kan jag vara utan fortsättningsvis. I synnerhet då när vi kommer till Stefan Sauks dag. Då vill jag höra om hans liv, ostört. För samtidigt som Claire sjunker i mina ögon höjer sig Stefan Sauk. Rackarns vilken karl!

Han får gärna fria, det skulle inte svida ett dugg. 😉

12 responses »

  1. Jag har inte sett något program, men hört precis den kritiken, att Claire vill ta allas utrymme, och hon är inte min favoritperson sen innan så ……Däremot gillade jag Morgan Allings sommar, som du säger – vilken människa!

  2. Även jag har omvärderat Claire. Tidigare hade jag ingen direkt uppfattning om henne, mindes bara några barnprogram. Men så såg jag henne i en teaterpjäs för några år sedan där hon var helt fantastisk. Bland det bästa jag sett. Hon spelar inte så ofta men jag har försökt att se mer av henne på scen. Numera har jag inget behov av att se mer av hennes privata sidan. Det är rätt knepig. Har stött på henne något gång och det är ingen dam jag vill gå fram till. Möter jag henne igen så kommer jag att smita undan.

    • Det är väl så jag får fortsätta se henne, som skådespelerska och skippa henne privat.
      Det verkar dock lättare att göra för mig än för dig. Så håll dig undan, huka dig ordentligt.

  3. Jag halkade in i Morgans program precis när Claire gick på honom om hans självgodhet. Blev utmattad på ett par minuter.
    Stefan… Jag skulle bara ligga i soffan och be honom göra Assad och Rose och Yrsa. 😎

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

