Spritter i kroppen…

Standard

Jodå, nog är jag piggare alltid. Det känns i hela kroppen att något har hänt och än är det mer som ska in. Fantastiskt!

Idag har jag hunnit plocka bort det sista av julen. Som vanligt glömmer jag någon liten pryl och det upptäcker jag inte förrän midsommar ungefär. Same procedure as last year… The same procedure as every year!

Jag har hunnit med kaffe, mailande, morgontidningsläsande och som sagt, bort-tomtande. Känner mig sjukt effektiv och pigg. Piggare än på mycket länge.

Å det roar mig mycket!

jul

Nu är julen över i det Karlströmska hemmet. Dags att svida om…

14 responses »

  1. Oj. Jag tittade ner i vardagsrummet och upptäckte att jag glömt julgranen. Igen.
    Det slutar med att det blir som när jag var liten; att jag håller julgransplundring istället för födelsedagskalas till Tjugondedag Knut… Eller skulle jag satsa på midsommar? 😀

    • Hahaha… du är underbar, glömt att ta bort granen! Det skulle däremot aldrig hända här, har äkta gran. 🙂
      Nä, ha du julgransplundring före midsommar.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

