Januari 2016…

Standard

Nu har jag rensat ut bilder från 2015 ur mobilerna. Det var en salig blandning må jag säga, precis som året har varit.
Jag gillar att tömma mobilen och spara undan det som varit så här i nyårstider. Något nytt för 2015 är att det har varit ovanligt många selfisar och vad det säger om mig vet jag inte.
Å förresten, 2016 som bara är tre dagar gammal ser ungefär likadan ut, en massa selfisar.
Kommande årskris, vad vet jag!

Självklart bjuppar jag på några bilder från året som varit…

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

