Två timmar kvar…

Standard

på denna sista arbetsdag för i år. Känns jätteskumt men så ligger jag å andra sidan fyra månader efter mina kollegor!

Men som sagt, två timmar kvar innan hemgång. Lär väl handla en smula gott tills i morgon kväll. Företrädesvis skaldjur! Det går alltid hem. Å vin förstås. Bubbel ligger redan i bubbelhyllan i kylskåpet.

Jag glömmer allt skit som hänt under året, tänker mer på allt det bra som också hänt. Alla vänner jag träffat och umgåtts med, alla nya möten jag haft under året. Mina fina ungar som haft och har det gott. Min familj som också har det gott… Fan så gott vi har det egentligen!

Sånt ska jag minnas och ta med mig in i det nya året. År 2016 som ska bli mitt år. Det året där drömmar kommer att bli verklighet. Mitt år, mitt i livet, som firas i april. Mitt år!

2016

DuckMie.

Avslutar helt värdigt med ett DuckFace!

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

