Ingen risk att jag rostar…

Standard

Trots att det bara regnar och regnar här, och har så gjort sedan i våras tror jag, finns det nog ingen risk att jag rostar.
Jag har ju knappt något järn i kroppen. Å det är egentligen inte så konstigt. Men nu ska jag fylla på järnet. I morgon är det dags.

Jag har aldrig fått järn injicerat och jag har förstått att det är lite speciellt eftersom det tar en lång stund och jag måste vara under ständig uppsikt.

Men det ska nog gå bra. Ser fram mot att bli lite mer piggelin efteråt. En gång i veckan i fem veckor ska jag injiceras. Sen ni, sen blir det fart på Karlströmskan!

Det roar mig mycket!
järn
Nä, bilden är INTE svartvit, det är järnet som ser ut så där. Svart!

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

