Bokslut…

Standard

I år blir bokslutet rätt lätt. Det har varit som det har varit och det mesta har varit rätt eländigt. Så att stänga 2015 blir inte så svårt.

Jag är dock glad över att eländet har ändrat mig. Jag har blivit mer ödmjuk, trot eller ej, jag har lärt mig vad som är viktig för mig, vilka drabbningar som är värda att ens lägga energi på.

Jag har naturligtvis fått och upplevt en massa fint. Jag har återfått kontakt med en mycket kär vän, underbart. Jag har fått nya vänner, framför allt förstått vilka som ÄR mina vänner. Mitt liv har innehållit mycket bubbel, å det ska det få fortsätta med.
Barnen har fått det bra, det känns fantastiskt fin och skönt långt ner i hjärteroten.
Även på jobbet har jag det bra. Å det var verkligen på tiden att det ordnade upp sig. Hemma  har jag det bra och jag har bestämt att bo kvar tills jag ”ramlar över” drömboendet. Gör jag inte det, bor jag otroligt bra ändå.

Jag ser verkligen fram mot 2016. Då kommer drömmar att bli verklighet, så det så!

Å det roar mig!

Faith

Jag har Faith helt enkelt

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

