Skitmorgon…

Standard

Det bästa man kan säga om den här morgonen är att den äntligen är över.

Vaknade och kom knappt upp ur sängen eftersom jag har fått ont i mitt högerknä efter att ha gått nerför sju trappor.
Lyckades duscha och göra mig i ordning trots allt. Skulle sen klä mig och mina första par nylon lyckades jag ha sönder, mina andra par också. Till sist återstod bara mormorsnylon och jag får väl ha det på mig tills jag kan hasa ner på stan och köpa nya snygga Mienylon.
Hittade inte klänningen jag skulle ha, provade en annan som såg hemsk ut. Hittade till slut den jag tänkt att ha.
Fick inte ens tid för frulle och kaffe. Katastrof!

Klarade nätt och jämt att gå till bussen, knähelvete! Men hann med den trots allt. Sen flöt resten av dagen på rätt bra.

Nu har jag druckit kaffe, men någon frulle har jag fortfarande inte fått i mig och jag är skithungrig!

frulle

3 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

