Summering av min obloggade tid…

Standard

Även om de gådda dagarna kan kännas innehållslösa och likna varandra som pärlor på rad händer det nästan alltid något.

En fredag för inte så länge sedan var jag och mannen på lokal. Det var rätt mycket folk i lokalen men vi såg ett långbord som var ledigt så när på två personer i ena änden.
Vad gör vi då, jo vi sätter oss i andra änden förstås! Så typiskt svenskt! Men de som satt vid andra änden hojtade och sa åt oss att komma. Å det gjorde vi. Sen hade jag det superkul, pladdrade och skrattade mycket.

Självklart tog vi en selfie...

Självklart tog vi en selfie…

Jag har varit ute och njutit av Uppsalas alla ljusinstallationer som finns nu till jul. Den här står på Stora Torget, eller Kärlekens torg som det nu kallas.

Kärleksträd på kärlekstorg

Kärleksträd på kärlekstorg

Jag har partat i ”Vardagsrummet” och var, precis som bilden säger, redigt på G. Skönt!
Screenshot_2015-12-12-21-51-42_resized

Naturligtvis har vi byggt årets pepparkakshus också… å jag blir lite trött, men det blir bara värre och värre, större och större för varje år.

Naket och bart, inte ens klart!

Naket och bart, inte ens klart!

Ingen har väl missat att jag varit på bio. Star Wars så klart! En julklapp från mannen. Kanonklapp!
FB_IMG_1450257845915

Å idag när jag kom till jobbet hade jag fått ytterligare en julklapp. Tack för det, god jul jobbet!
img_0226

 

Det händer saker och ting hela tiden som sagt, å jag blir alldeles varm om både kinder och hjärta. Jag älskar mitt liv! Så det så!

Å det roar mig. Mycket!

6 responses »

  1. Härligt! Själv målar jag, och så målar jag lite till… Ungefär så. Men jädrar när jag målat klart, då ska jag också göra andra roliga saker 😉

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

