Det funkar…

Standard

Nu har jag spräckt tredje veckan på jobbet och jo, det funkar. Visst får jag ont mot eftermiddagen. Men vem fasen är på topp då?!

Mitt bloggande har tyvärr blivit lidande, jag har helt enkelt inte orkat sitta uppkopplad när jag kommit hem. Så därför har det inte kommit särskilt mycket härifrån. För tro inte att det inte händer saker och ting i Mies liv. För det gör det, och jag har en massa inlägg i skallen som kanske kommer ner i bloggen en vacker dag.

Det är förresten inte bara Maria som ska fira jul på nytt sätt. Det blir juldagsfirande hemma hos svärsonens pappa för oss i jul. Naturligtvis kör vi en på julafton först men sen ytterligare en på juldagen för den amerikanska sidan av familjen.

Jo visst ja, vi ska ha en julafton hos mina föräldrar nu på lördag också så de får fira med alla barn och barnbarn.

Det är tur att jag tycker om jul!jul

 

6 responses »

  1. Jag vill allra helst fira jul hos nära familj. Det fanns en period då jag fick fira hemma hos min brors svärmor samt min brors svägerska. Nej, inget för mig. Det blev lite stelt. Vågade inte säga till att jag var hungrig. Vill nog helst känna mig som hemma under julen. Men jul är ändå jul!

    • Förstår att du helst firar där du känner dig hemma efter den erfarenheten du hade hos broderns svägerska. Hemskt!

      Jag har alltid firat jul med familjen. Men jag skulle även kunna tänka mig att fira med mina närmaste vänner.
      Det är bara det att de flesta av dem firar med sin familj. 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

