Orka…

Standard

En del morgnar börjar bättre än andra. Det är vi väl alla överens om?! Den här började inte helt bra.

Fast å andra sidan, då kan den bara bli bättre… å det roar mig!

…………………………………………………………

Min iPad har låst sig totalt och nu försöker jag komma in i den via iTunes. Får meddelandet att:
Eh!
HUR ska jag kunna låsa upp den med lösenord NÄR JAG INTE KOMMER IN I DEN???
………………………………………………………………..

Ger upp och återställer min iPad… får då meddelande om att måste låsa upp SIM-kortet för att fortsätta. Men DEN ÄR JU FORTFARANDE LÅST!!!

20 responses »

  1. Usch så tröttsamt 😦
    Min I-phone har också börjat krångla och vill inte kommunicera med mig alls.
    Elle så har jag slutat leva för mina fingrar ger noll kontakt med telefonen 🙂
    Kanske dags att byta för min del. Den här är min första och den har jag haft sedan våren 2012! Med krossat glas men fullt funktionabel, tills nu då…

      • Fast på min telefon gick de bet, jag behöll den med det krossade glaset. Jag upptäckte rätt tidigt att den aldrig blev fel på i mjukvaran som många andra så jag vågade inte chansa att byta bort den mot en ny när jag krossade glaset efter ett år, och den har ju fungerat problemfritt tills nu.

  2. Teknik ska fungera. PUNKT! Inget frustrerar mig så mycket som icke-fungerande teknik. Så jag förstår till fullo din frustration 😦

  3. Läste en artikel i tidningen som polisen gått ut med, med hänseende till ditt inlägg den 6:e. kan det ha något med varandra att göra?? Mycket frustrerande!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

