Den enes…

Standard

Jo, jag lider med mina föräldrar som är genomförkylda och hostar som galningar. Det är hemskt synd om dem. I synnerhet eftersom det var meningen att de skulle på stadsteatern ikväll.

MEN tursamt nog har de en dotter som vill gå på teater. Så ikväll går jag och mannen och ser La Cage Aux Folles på Stadsteatern här i Uppsala.

Å den här gången är jag övertygad om att jag inte kommer att gå i pausen. Tror heller inte att mannen kommer att somna! Fast helt säker kan jag ju inte vara!

teater

Bilden är från Uppsala stadsteaters hemsida. http://www.uppsalastadsteater.se/

 

 

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

