Välkommen…

Standard

Första dagen på jobbet efter fyra månaders sjukskrivning och det känns som första dagen ever.

Visserligen kom jag ihåg mitt lösen för att komma in i datorn och allt jobb där. Och min tagg fungerade fortfarande så helt lost är jag inte. Men under tiden jag har varit borta har det hänt en hel del. Någon har slaskat kaffe på mitt skrivbord, (jodå, jag vet vem 🙂 ) jag har fått nya kollegor, vi är mitt i en omorganisation, igen, och en flytt står för dörren.

Men mest av allt känns det skönt att vara tillbaka på jobbet och känna mig lite frisk.

Å det roar mig!

välkommen

15 responses »

  1. Strongt att komma ihåg lösenordet – det hade jag INTE gjord. 14 dagars semester sen är det kört för mig och ett samtal till IT står på agendan 🙂

  2. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du har varit sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: https://www.afaforsakring.se/privatperson/sjukforsakring/las-mer-och-anmal/

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
    Du kan även kontakta oss via Facebook – https://www.facebook.com/afaforsakring

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    https://www.afaforsakring.se/om-afa-forsakring/uppsokande-kundtjanst/

    Vänliga hälsningar
    Sofia
    AFA Försäkring

  3. Hej,

    Jag heter Cecilia Elander och arbetar med kommunikationsfrågor på AFA Försäkring. Just nu arbetar jag med att beskriva hur AFA Försäkring arbetar för att bidra till ett samhälle där människor är friska och kan jobba utan att bli sjuka eller skada sig. En del av det vi gör är det vi kallar uppsökande kundtjänst, det vill säga vi letar efter människor som skriver på internet om att de är sjuka eller har skadat sig på jobbet och tipsar dem om att de kan ha rätt till ersättning från oss från någon av våra försäkringar. Jag vet att du har blivit kontaktad av vår uppsökande kundtjänst och om det är så att vårt tips har lett till att du har fått ersättning skulle jag gärna intervjua dig om det. Jag ska skriva en väldigt kort text där jag berättar om att vi på AFA Försäkring har tipsat dig och att det ledde till att du fick ersättning. Om det är okej för dig att bli intervjuad ber jag dig att kontakta mig på cecilia.elander@afaforsakring.se eller 08-696 48 14. Det vore vänligt av dig att svara även om du inte vill ställa upp.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Cecilia Elander

    • Fast nu var det ju inte tack vare den uppsökande kundtjänsten jag fick ersättning. Jag visste om att jag skulle kontakta AFA vid lång sjukskrivning så det fixade jag helt på egen hand. 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

