Så svagt…

Standard

Idag behöver jag kaffe, starkt kaffe. Tandläkarbesök väntar klockan 8.50 och jag är av den typen att jag ogillar att bli oralt våldtagen av okända människor. Jag HATAR att gå till tandläkaren.

Men efter min faceplant i augusti är jag som nödd och tvungen att gå dit och som sagt, då behöver jag starkt kaffe.

Då är det jävligt dumt att använda en gammal kapsel. Jag kunde inte begripa varför kaffet var så svagt, jag såg till och med botten på koppen. Nu vet jag!

wpid-wp-1447043305548.jpg

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

