Det gäller att vara morgonpigg…

Standard

Efter att ha plågat både mig och min plånbok hos tandläkaren for jag hemåt. Där på hallgolvet låg kallelsen till den MRT jag måste göra för att se vad det är som felas i axeln.

Jag avskyr MRT men har blivit lovad en hästdos med lugnande. Funkar det inte får de söva mig, så enkelt är det.

Fast jag lär nog somna där ändå… kolla in tiden jag fått. Dessutom ska jag ta mig till Enköping och det tar ju en stund. Jag lär byta tid… för det här roar mig icke!

MRT

18 responses »

  1. BoB fick en tid för återbesök för sitt öga i lördags klockan ett. De jobbar nog för högtryck för att jobba undan köer som hopar sig… tänkte vi…

  2. Tror knappt vad jag ser. Det är ju inte klokt. Antingen måste man ju vara superfrisk för att orka ta sig dit, eller tillräckligt rik för att bo på hotell. Kan ju inte vara rimligt på något sätt.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

