Hade jag varit en häst…

Standard

Det är ju uppenbarligen så att någon bestämt att jag ska råka ut för, och härbärgera, all djävulskap som finns på denna jord. Å lite till!
Därför har jag naturligtvis också den mest värdelösa och onödiga sjukdom som finns WED, eller restless legs som det tidigare hette.
Å just därför sitter jag här och bloggar klockan fyra på natten. Jag har fått sova en timme mellan 22-23, sen var jag upp och trampade runt till klockan blev ca halv tre. Då somnade jag av ren utmattning… och sov i en knapp halvtimme!!!

Av någon anledning så fungerar inte min medicinering längre. Den la av ungefär samtidigt som jag blev med abstinens efter morfinet. Har ingen som helst aning om det finns något samband eller om det bara är slumpen. Skit samma,  det är hur som helt helvetet på jorden att inte kunna sova på grund av kramp och krypningar i benen.

I morgon ska jag till apoteket och hämta ut andra tabletter som jag tror hjälper bättre. Håll nu en tumme för att de verkligen finns på apoteket. Det brukar de inte göra utan man får beställa dem. Men liiiite tur kan väl även jag få, eller?!

WED

Bilden kommer ifrån http://www.neurologdoktorn.se/

13 responses »

  1. Maken har ju restless legs, han fick en parkinsonmedicin som han mådde dåligt av, hans läkare sa att inget annat fanns? Sen är han ju världssämst på att leta alternativa lösningar själv.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

