Jag tar det en månad i taget…

Standard

Plötsligt händer det… min nya läkare från ortopeden ringde. Han hade VABat så nu vet vi att läkare är som vanligt folk.

Hur som, undersökningar och date nästa vecka, fortsatt sjukskriven en månad till. Måste ta det lite lugnt med vänsterarmen så jag inte nöter ut ”något”. Det är något som ligger och skaver på något vis, något som knäpper och rör på sig där inne i axeln.

Vilken jäkla smäll jag lyckades med. Jag är imponerad själv!

Å det finns mycket i axeln att ha ont i.

5 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

