Alternativdag…

Standard

I avgiftlingslivet är inte det ena dygnet likt det andra. Från att ha gått från att ha känt mig som om jag haft influensa OCH blivit påkörd av ett tåg samtidigt fryser jag idag och har pirr i armar och händer. Men jag lovar, det är en fis i jämförelse med hur det varit.

Därför tänker jag ge mig ut idag. Medan Rut fixar och donar passar jag på att få zonterapiAlterntivAkademin. Jag har aldrig zonterapiat förut så det ska bli spännande.

Livet är gott. Man kanske inte alltid får det liv man vill ha, men man kan alltid bestämma sig för hur man tar emot det, livet!

zon

3 responses »

  1. Spännande sötis!! Får du berätta sen hur det gav resultat.Jag BÖRJAR idag med att gå mina PW igen.Nu jävlar e det dax att ta tag i mitt LATA ARSHLE!! Ha det bäst min fina vän! Puss o kramisar

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

