Utflugna ungar…

Standard

Igår var jag och mannen hem till dotter och svärson och hälsade på i DERAS hushålle! Det kändes jättekonstigt att åka hem till dem, komma med blomma och bli bjudna på både kaffe och tårta. Jodå, det bjöds på öl också men jag är ju nödd och tvungen att tacka nej. Men snart så kan du fråga igen Kyle!

Det känns konstigt som sagt, men odelat bra. Jag vet att de klarar sig, alla fyra… Jag är så glad över att ha just de här härliga ungarna i mitt liv, jag är så stolt över dem alla. Finaste i världen! Min familj!!!

ungar

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

