Nesting…

Standard

Nu när jag driver ensamhushåll har jag återuppväckt ett nytt intresse. Heminredning! Å eftersom det är ett rätt dyrt intresse inser jag att jag kommer att hålla på med det ett bra tag.

Som vanligt är planerandet det absolut roligaste. Jag har suttit nu i eftermiddag och nättittat på möbler, förvaring, tyger och prylar. Mätt, skrivit listor och planerat massor!
Helst skulle jag vilja göra allt NU men får behärska mig en smula. Jag vill ha pengar och tid till annat också. Som resor och andra kuligheter. Sen har jag fattat det som att det kommer att firas födelsedag i min omedelbara närhet. Sånt kostar, men oj vad jag får tillbaka på varje satsad peng.

Sa jag att jag behöver renovera duschrummet också?

lgh

3 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

