Intet är som väntans tider…

Standard

sägs det ju. Så därför är jag alltså i intet nu antar jag.

Ringde rtg/ultraljud för att höra efter när de räknar med att ta emot mig. För trots att jag är patient vill jag kunna planera min dagar. När jag knappat mig fram, (ogillar att knappa mig fram, jag vill prata med någon!) talade datorrösten om för mig att jag skulle bli uppringd klockan 10.15.

Glömde dock fråga om det var 10.15 idag eller på måndag. En kvart har gått och inte ett samtal. Jag tar och sätter mig i intet ett tag till!

time

2 responses »

    • Det är säkert en hel del som kommer till fel ”avdelning” just för att de har samma problem som din mamma. Då gäller det att ha anhöriga som kan hjälpa till.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

