Lycklig trots allt…

Standard

Det har varit mycket gnällande från mig härifrån under senaste tiden. Men jag lovar, trots värk, sömnsvårigheter, idioter till läkare, trötthet, kroppshat och ensamhet så har jag det riktigt bra och en hel del att se fram mot.

Tre spännande fotbollsmatcher och förhoppningsvis allsvenskt spel nästa säsong.

Lunchdate med bästaste Nina. Inte en lugn och tråkig stund tillsammans med den qvinnan, det lovar jag!

Teater och bubbel med Maria. Inte så mycket lugn och tråkigheter där heller.

Helhelg med Marit på Högbo Brukshotell. Å tro det eller ej, inte lugn och tråkigt med den puddingen heller. Lugnet kommer jag att få efter behandlingen på lördagen. En Mindfulness massage 50 min, En djupavslappnande, lugn och avstressande massage med en väldoftande ingefärsolja för hela kroppen. Ansikts- och hårbottenmassage ingår också. Resultatet är total avslappning samtidigt som du fått en skön genomgång av musklerna.

Om jag längtar. Jaaa!

Sen ska jag naturligtvis även träffa föräldrar, man och ungar. Hänga med kompisen innan hon drar till Bali och jobbar i december. Vi har bott alldeles nära varandra ett tag utan att umgås. Nu ska hon flytta så det är hög tid att vi ses.

Så tro mig, även om jag gnäller och gnölar så har jag det rätt bra. Lovar!

Balans

5 responses »

  1. jag tycker att du har rätt att gnöla och gnälla lite efter rådande omständigheter, trots allt är det inte en livsstil hos dig utan något tillfälligt!

  2. Gnäll? Nej det tycker jag inte. Det är ju toppen att skriva ut sig ibland. Det skulle fler behöva göra. Men det är klart, livet är ju roligare när man bara har glada saker att skriva om.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

