Nu skiter jag i FB…

Standard

Jag har kopierat in mitt tjuriga inlägg på Facebook när mina bekanta skrivit dessa tramsiga FB-statusar som ska få oss att uppmärksamma cancer.
Det har blivit några stycken, det medger jag. Men så vet jag också hur man uppmärksammar cancer och jag vet också hur fruktansvärt osmakligt det är att tramsa om det. Eller som en vräkte ur sig, det är en kul grej. Jodu, det är cancer också, jäääääävligt kul, NOT!

Så för att inte förstöra ytterligare en dag för mig själv så hoppar jag Facebook ett tag. Jag ORKAR  helt enkelt inte se skiten där mer. Så vill ni mig något finns jag här, på mobilen, Snapchat (miesliv), twitter (@Marie_Karlstrom), Instagram (Miesliv) eller hemma.
Som ni ser behöver jag inte FB för att ha kontakt med omgivningen, bekanta och vänner. Vi hörs!

FB

10 responses »

  1. Håller fullständigt med, är själv stundvis totalt less på fb. Tycker att människor ska hålla sig till konstruktiv kritik. I det vanliga livet skulle en vanlig svenne aldrig utala sig, som många gör på fb, där de känner sig skyddade, bakom en vägg.
    Mie, att ta paus, är så bra, att rensa sin energi och få ny och ny kraft genom det. För det är allt är, energier. Det är som städa hemma. Bort med det som blockerar, samlar damm, haha.
    Tycker om Dig. Skit i vad de säger, de är inte empatiska, medkänsliga eller känsliga nog. Alla får leva sitt liv, det viktiga är hur vi själva bemöter. En läxa i allt.
    Mitt mantra : Istället för att välja bort, Väljer jag det jag vill ha i mitt liv.
    Det andra tar hand om sig själv, haha 😉
    Puss o love!!! Fika snart?! Jag är hemma i helgen! ❤

    • Nä, det är otroligt så lätt det är att vräka ur sig skit när man sitter vid skärmen.
      Gärna fika!
      Vem har förresten skrivit på ditt staket och varförM

      • Haha, ja , det kan man undra! Inte mitt staket och huset såld! Hurra! Jag åker till Bali snart, då kan de ändå precis göra vad de vill med staket o annat, typ 😉 berättar mera på en fika! Välkommen hit i helgen! 0708-113 273, Love!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

