Enarmad och hoppfull…

Standard

Jag börjar bli rätt less på att gå hemma hela dagarna och inte kunna göra något alls. Pissless om jag ska vara ärlig.

Men så kom jag på att jag borde kunna baka mjuka kakor, med äpplen i eftersom jag fortfarande har kvar en del. Vips var kakan färdig och nu har jag lite fikabröd om jag får oväntat besök.

Å jo, det gick bra att göra själva kakan med en arm. Men att skriva äpplen gick sämre så nu sitter jag här med dunkande och het vänsterarm. Dags att ta en liten vila i soffan. Som sagt, pissless!

Kaka

8 responses »

  1. Jävla elände. Så länge man har två fungerande armar så tänket man inte ens på hur svårt det kan vara att hantera äpplen

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

