Måndagar…

Standard

Jag gillar måndagar. Eller rättare sagt, jag har skapat mina måndagar så att jag numera gillar dem.

Under dagen är RUT här och fixar. Då passar jag på att hasa upp till centrum för att handla något litet gott till kvällen. Å när kvällen äntligen är här kurar jag i soffan, tittar på någon bra serie och njuter rent hem.

Idag är så klart inget undantag och idag har jag även plussat på med en ny filmkanal, HBO. Jag har redan Netflix och trivs med den. Jag provar bara HBO en månad nu när man kan få en gratismånad.

Så nu stänger jag ner, kryper upp i soffan, häller upp något gott att dricka och tar fram en skål pistagenötter och glor serier.

Tjing!

HBO

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

