#MieTestar

Standard

7 augusti ca 21.15 drack jag vin. Sedan dess har jag inte druckit en droppe alkohol.

Tänkte därför gå igenom systembolagets alkoholfria hylla och se om jag hittar något som kan släcka min vintörst. (Mobilen ville ha det till vinterstövlar 😊)
Dagens vin, Torres Natureo, gjord på Syrah. For everyone who would like to enjoy the pleasures of the earth with all its taste and minimum of alcohol.

Jag hade lika gärna kunnat druckit saft!

Den passar inte ens att göra rödvinssås på. Är alldeles för söt att dricka trots att doften är mer åt vinhållet.
Så Natureo får enbart två halvfulla vinglas av fem.

image

14 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

