Framsteg…

Standard

Nu händer det saker i karlströmskans liv. Mitt alltså!

Igår kväll fick jag ett telefonnummer till en koordinator på ortopeden av en kompis. Ringde nu på morgonen och koordinatorn ska ta upp mina frågor och besvär för att återkomma lite senare.
Visserligen hade jag fått tid till ortopeden men inte förrän 21 oktober och då till röntgen trots att jag sagt att det är mjukdelarna som kukat ur, inte frakturerna!

Som grädde på moset tackade jag av min hemtjänst idag. Jag fixar det mesta själv nu och det jag inte fixar är sånt som kan vänta antingen till senare eller till en vän kan hjälpa mig. Det kändes som att bli myndig igen!

Så nu ska jag kicka igång dagen och invänta RUT som kommer hem till mig i eftermiddag. Idag har hon en kompis med sig som också heter RUT. Kul, rent kul!

Tomt i väntan på RUT

Tomt i väntan på RUT

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

