Flera steg framåt…

Standard

En för mig ny läkare ringde mig under eftermiddagen och pratade nedtrappning, sjukskrivning, ben och mjukdelar. Han konstaterade att han ville träffa mig snart och inte vänta till 21 oktober då jag hade fått tider.

Å så ringde de nyss från ortopeden och meddelade att jag är välkommen dit på fredag halv två. Före det ska jag in en sväng på röntgen.
I kallelsen de skickar idag lägger de också i ett nedtrappningsschema samt ett sjukintyg! Så nu är jag lättad som FAN

5 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

