Mitt val…

Standard

Jag har valt. Valt att se fram mot allt det roliga jag har framför mig i stället för att vira in mig i offerkoftan och gräma mig över sådant jag missar nu.
Sån är jag å det inte bara roar mig, det gör mig mindre ful och rynkig också. Å DET roar mig!

Något jag också gillar är kombinationen av folk som säger JA och snabba beslut. Så därför kontaktade jag Maria och frågade om hon ville hänka på teater med mig i höst. Tre minuter senare är biljetterna köpta och i början av november går vi och ser Egenmäktigt förfarande på Uppsala stadsteater.

Å sen blir det bubbel. Det roar inte bara mig, utan oss båda!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

