Förkrossad…

Standard

Åkte till Gävle i fredags och såg fram emot en härlig helg tillsammans med Marit och hennes familj.
Väl framme tog jag ett par av favoritölen  innan vi gick vidare till hotellet.
Väl där badade vi, njöt vin och bastade. Allt gott, alldeles förbannat gott.
Tillbaka på rummet, tillfix och utgång. Men det blev inte den utgång vi hade tänkt för…
I duschen halkade jag, fötterna försvann under mig och jag låg som vågrätt i luften, landade med en smäll med armarna över huvudet. Tog emot mig med axlar och framtänderna genom läppen. Aj!

Marit tog hand om mig på bästa sätt, ringde ambulans. De kom snabbt som fan, de drogade ner mig, vände på mig och körde mig till sjukhuset.

Orkar inte skriva mer nu. Men jag är nu på akademiska sjukhuset. Ev ska de operera en axel. Jag jag krossat överarmsbenet mot axeln i båda axlarna. Höger värst. Överläppen är sydd och framtänderna värker. Klarar inte av något själv.
Så är det. Å jag är less

26 responses »

  1. Älskade fina du!! Blir alldeles ledsen för din smärta o lidande. Önskar dig massa knark så du slipper ha värk. Skickar dig miljoner av styrka o energi till att må bättre. Puss puss o kramar om dig💝💝💝

  2. Pingback: Blir bara bättre och bättre… | Mies liv

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

