Kropp är inte på topp…

Standard

Nä, jag ska inte rimma trots att jag har försökt en timma.

Närå lovar, jag ska inte rimma något mer. Det var kroppen jag skulle skriva om, eller rättare sagt det som kroppen, och knoppen, ska få vara med om.
Igår morse, efter att kroppen blir värre och värre, går ner sig och beter sig som den aldrig har gjort fick jag nog och ansökte om en rehabvecka. Efter lunch rigde de och berättade att jag var välkommen.

Så jag ansökte om semester och utan att ens ha fått den beviljad än så ser jag fram mot en veckas rehab och träning. Efter den veckan hoppas jag att jag har de nycklar som behövs för att få en åtminstone okej kropp. En kropp som fungerar mer än nu.

Nycklar

12 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

