Meeeeeh WP…

Standard

Eftersom man helst inte ska tala om hur lycklig man är i livet hoppar jag över det och går på gnällande direkt.

WP vill av någon anledning inte att jag ska se att jag kommenterar hos mina bloggvänner. Eller också har jag hamnat i spamfiltret igen. Har gjort det förr och det är säkert inte sista gången.
De vill inte heller att jag läser om minnen av Lenaikista. Min läsare vill inte visa hennes inlägg i flödet. Klart irriterande och jag har därför trott att hon inte bloggat på länge. Men se det har hon ju! Knas!

Men jag måste till sist få tillägga att jag är lycklig. Alltid retar det någon!

WP

18 responses »

      • Det gjorde jag med en kommentar för alla kommentarer i ens egna blogg får man ju notis om, men det är när du svarar mig i dina egna inlägg eller hos någon annan som inget händer…

  1. Intressant! Min meny o sidhuvudsbild var ju borta ett tag… och det hade tydligen hänt flera såg jag när jag rapporterade det. Igår testade jag igen (10:e ggn?) att lägga in bilden – och nu stannade den kvar.

    (Fast ärendet ligger olöst i forumet… intressant att se hur länge…) Misstänker att de gjort nån uppdatering häromdan/natten.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

