Grått så långt ögat når…

Standard

Jag stod precis vid fönstret i mitt rum och tittade ut över allt det gråa. Å det är väl tur att bussarna i den här stan är gröna så man får se lite färg åtminstone.

Vädret är mer än grått idag och som om inte det vore nog så har jag konstaterat att åtta av tio bilar går i gråskala. Helt otroligt!

Men eftersom jag tror på och eftersträvar balans hoppas jag att något glatt och kuligt händer snart. Som bra besked kring ett ev. nytt boende för mig som jag ramlade över idag.

Håll tummarna!

5 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

