Män, män, män…

Standard

Jag vet inte om det är avsaknad av sol som gör det, men mina vänner diskuterar om, grubblar över och tänker på, män mer än tidigare.
Antigen är man utan man, eller också är man med mindre bra man. En del är med mycket bra man och väntar då bara på att det ska skita sig för det måste det alltid göra.En del återupptar relationer med män och blir förvånade över att de/det inte blivit bättre än förra gången.

Hur som, det är män, män och åter män… Jag önskar att solen och värmen kom så mina vänner och bekanta fick annat att göra än att grubbla på män.

män

6 responses »

  1. Ja som exempelvis hår på oönskade ställen när kläderna ska av och bikinin på 😉
    Skojar, såg slutet på en intervju med Gudrun Schyman igår, hon som är så klok och stark funderar också på män…
    Fast hon är väldigt vass ändå!
    Jag funderar mest på diken och dränering, speciellt idag när regnet kom över oss 😦

  2. Hahaha, idag är jag ute på spåret och tänker inte mkt på män. Sa just det till väninnan att under semestern ska vi prata om oss och inte om män!

  3. Tänker män på kvinnor i samma omfattning?
    Fast jag tänker mkt på att jag har haft tur med denne man. Jag tänker att vi har våra relationer till varandra män & kvinnor, vänskap eller kärlek, ovänskap hat…. Allt bygger på interaktion med andra

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

