Softish dag…

Standard

Hon är som hon är och idag hade jag henne över på lunch. Fikade, åt, fikade och bubblade upp oss om det senaste. Frossade i silikon-TV, jag drack bubbel, hon gjorde det inte.

En  jäkligt härlig dag och det slog mig att jag måste umgås mer IRL. Med vänner, vänner som ger, vänner som finns, fina vänner, mina vänner.

Tack för idag Ankan… tack för att du fick igång huvudet på mig. Nu, planera! Pöss!

Tack Ankan, tack Loke... ni vet precis vad jag önskar mig! :)

Tack Ankan, tack Loke… ni vet precis vad jag önskar mig! 🙂

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

