Semester på riktigt…

Standard

Jag har visserligen varit ledig ett tag men det är nu semestern börjar på riktigt! Nu kan jag leva precis som jag vill, när jag vill och hur jag vill för L och K har idag åkt iväg till Emmaboda för att festivala en vecka.

Visserligen är de inte i vägen här hemma och jag älskar dem både högt och lågt. Men ändå, nu kan jag fixa precis som jag vill här hemma och göra det när jag vill. Jag kan fylla mitt kylskåp med sånt som jag äter och kan strunta i att köpa mjölk, bröd, pålägg och sånt jag inte äter. Inte så dumt alls.

Nu är det semester!

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

