Ett riktigt måndagsexemplar…

Standard

Jag är trött, så otroligt trött, i kroppen. Så pass trött att läkarvetenskapen ska titta närmare på mitt hjärta under sensommaren. Ultraljud, arbets-EKG samt en massa prover. De har sett att något inte är helt hundra med hjärtat mitt. Det är ingen akut fara, inga restriktioner är utdelade utan jag kan leva på som vanligt. Men jag är trött!

Ett måndagsexemplar är vad jag är trots att jag är född på en lördag. Fast jag är glad, å det är huvudsaken. Så det så!

hjärta

16 responses »

  1. Det kan bli stor skillnad om de hjälper ditt hjärta lite, jag ser ju på hunden, som natt och dag i ork.
    Även kollegan från grannkommunen fick ju hjälp med sitt hjärta och det var nog tur för honom det!
    Hoppas de hittar vad som felas så du kan få orken tillbaka ❤

  2. BRA att dom kollar upp ditt fina Hjärta!! Jag tor även att hela svenska folket är HELT SLUT av att vi ingen sol får denna sommar.Vi behöver ljuset o värmen o d vitaminerna som lampan (solen) ger!! Jag som ändå fick sol en hel månad är bara trött trött trött..Idag åkte jag förbi infarten till parkeringen på jobbet.Ha ha ha tankspridd o tröttskalle! Puss o kramisar ❤

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

