Lite pirrigt i magen…

Standard

Idag är dagen då jag, eller rättare sagt Mankan, tar min tatueringsoskuld och jag ska erkänna att jag är en smula pirrig. Samtidigt ser jag fram mot att få se min idé på skuldran. Det kommer att bli fint, det vet jag.

Väl hemma igen får jag det fint med hjälp av Sommarfixarna. Det ser jag fram mot utan pirr i magen.

Å visst ja, ICA Maxi hörde av sig för en stund sedan. Ja, jag ska få min kasse med mat som jag inte fick igår kväll och ja, jag ska bli kompenserad. Men nu gör jag slut med dem och återgår till att handla hos Mathem.se. Så det så!

ta

5 responses »

  1. Och samma sak händer mig med mathem varje gång… alltid är det något. Jag beställer numera bara tunga 10 kilos kattsandslådor av dom

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

