Baksugen…

Standard

Som ni vet så Buzzar jag saker och ting. Det betyder kort att jag får prova saker, ensam eller tillsammans med mina vänner, för att sen blogga om det och ge mina åsikter om saken, produkten eller upplevelsen. Det är lite olika.

Den här gången ska jag testa olika produkter från Odense. En massa sött och gott fick jag hem för att testa. Både färdigkavlad marsipan och färgad marsipan till att göra figurer. Flera sorters choklad som jag kan ha i kakor eller göra något smarr av att ha på kakorna.

Nu är bara frågan, vad ska jag göra?! Idéer tack.

20150512_133533

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

