Nu är jag osams…

Standard

Jag är väldigt osams med min kropp just nu. Att jag varit förkyld och även fick bronkit kan jag ta, det har många just nu. Men sen räcker det liksom tycker jag. Men nops, det tycker inte min kroppjävel!

I går kväll var jag tvungen att åka in akut, det var tvärstopp i vattenledningen så att säga. Tvärstopp men blodigt! Så efter tio timmars stopp åkte jag in akut och kom åter hem igen efter sju timmar. Då hade man tappat mig och sköljt mig invändigt och skrivit remiss för cystoskopi, aj som faan, samt njurröntgen. Vaknade och nej, jag är inte helt okej men just nu pallar jag inte åka in!

Jag är så less på denna skraltiga kropp och jag önskar att jag kunde byta ut den. Jag är less på att vara sjuk, jag är less på att inget fungerar och jag är less på att mina träningsplaner måste revideras jämt och ständigt. Jag är pissless ( 😉 ) och jag hatar min kropp just nu. Som fan!

FO

12 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

