En gör så gott en kan…

Standard

Hela natten har jag legat med vidöppen mun och snarka, täppt i näsan som fasen. Så hela förmiddagen har jag druckit och druckit för att försöka återfukta en ökentorr mun och hals. Jag ogillar verkligen att vara förkyld, i synnerhet så här ful-förkyld. Näsan rinner, ögonen rinner, jag hostar och nyser mest hela tiden. Å så dricker jag som sagt!

För att göra det hela lite roligare har jag pimpat mitt gamla jag-ska-bli-frisk-avkok med chili. Het och egenodlad förstås! Som grädde på förkylningsmoset har jag skaffat mig en fin mugg. En Buddhamugg! Å genast känns det liiiite bättre om än fortfarande galet förkyld!

9 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

