UL SFHB…

Standard

Tänk att det ska vara så jäääävla svårt för bussbolaget i den här stan att göra rätt. Inget funkar, bussarna är sällan i tid och kringpryttlarna fungerar inte som de ska de heller.

Vet inte hur många gånger jag försökt att ladda min app med pengar så jag kan betala med den när jag åker buss. Jag har kollat banksaldot flera gånger och jo, det finns pengar. Jag har raderat och reggat om mitt kort i appen flera gånger och jo, jag reggar rätt kort.

Men likt förbannat kan jag inte ladda appen, inte ens med en ynka hundring.

UL SFHB!!!

SFHB!!!

SFHB!!!

One response »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

