2015

Standard

Jag är redan kär i 2015… Vilket kanonår det kommer bli, mitt år, mitt reseår.

Det har börjat fint, med en inre resa egentligen. Det är Yoga Nidra som tagit mig på den resan. En både läskig och skön resa.

Men just nu sitter jag och fixar, drömmer och längtar till andra resor. Resor både nära och långt borta. Den första är på lördag, då åker jag och Siriusdam till Borlänge och i april åker jag till Kalmar med samma härliga gäng.

I maj åker jag till Berlin tillsammans med ett gäng damer, bloggande damer förstås! Jag vet att jag kommer att ha skitkul och lägenheten vi ska bo i ser stencool ut. Den passar oss som hand i handske!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Men det jag längtar efter allra mest just nu är resan till Filippinerna som går av stapeln i slutet av året. Jag kommer att ha det gott hela året, det vet jag. Men det är en lyx att ha något att längta efter, skönt att ha något att drömma om.

Detta bildspel kräver JavaScript.

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

