Ser fram mot city ​​Hall, House of Cards och House of bubbel…

Standard

I kväll finns ingen tid för Netflixande. För i eftermiddag ska jag träffa Maria och Ylva och vi har annat att göra än att glo på TV.

Det vi HAR tid för är att pösa hemma hos mig i sofforna, under plädarna och dricka bubbel. Dress code; mys! Underbart! Därför får Netflix och House of Cards säsong III vänta!

Men först ska jag förära jobbet med min närvaro! Allt är nu klart för flytten till Stadshuset, mina saker är flyttade till enheten för ensamkommande. Om tre timmar är jag där och träffar nya avdelningschefen, vilket jag ser fram mot. Cheferna på Stationsgatan är inte ens här och säger ”hej då” idag. Det gör bara saken lättare för mig och jag inser mer och mer hur mycket bättre jag kommer att få. Tar med mig en kollega härifrån som ska bli min nya närmaste chef också och eftersom vi redan jobbar ihop så bra ska det bli ett sant nöje att fortsätta göra det

Jag är glad, livet är underbart. Jag kommer gå ifrån mycket elände och ser fram mot min nya placering. Ser också fram mot en härlig säsong tillsammans med Sveriges snyggaste fotbollslag, Sirius damlag. Lite närmare i tid ser jag fram mot HoC men mest och just nu ser jag fram mot bubbelkvällen!

Life is good!

gula

17 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

