Dags att dra…

Standard

Jag vet inte, men jag antar att till och med inredningen på jobbet tycker att det är dags för mig att lätta.
Blev nyss påhoppad av garderoben på jobbet. Tack och lov var den inte proppfull med saker, tack och lov hann jag ta emot den, tack och lov!

Men lugn garderob, jag ska ge mig ut härifrån och det redan på fredag. Under förmiddagen kommer vaktis och hämtar mina saker jag har utanför garderoben, och på eftermiddagen har jag möte med nya avd.chefen och sen är det klart!

Känns bra, riktigt bra!

garderob

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

