Livet är som en dans…

Standard

Eller också är det så att dansa är livet?!

I vilket fall som helst så slog det mig, efter att ha läst Marias inlägg, att jag dansar ofta med mina vänner. Maria har som sagt film på hur jag och Gunilla dansar i vardagsrummet. Gunilla har i sin tur en film på när jag och Maria skakar loss i köket.
Just i köket har även jag och Annika svängt loss till en härlig Zorba. Inte vilken Zorba som helst utan en Back Beat-Zorba!

Nästa fredag kommer Maria och då är det dags för mer dans, dans och bubbel!

Opa!

15 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

