Måndagslugn…

Standard

Från och med i måndags går jag på Yoga en gång i veckan. Det är en rehabiliteringsserie med åtta träffar och där ingår samtal och yoga.
Yogan inriktades mest på avslappning och andning. Å det är precis vad jag behöver just nu känner jag, lugn och ro, avslappning och närvaro.
Åter hemma känner jag mig varm, smidig och mycket avslappnad. Kanoners helt enkelt.

Trots det så måste vardagen rulla på så snart ska jag fixa mat och matlådor, trixa lite hemma och sen åka iväg och träna. Idag ska jag köra ett personbästa i Marklyft, spännande!

namaste

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

